SSS

 

 
 
SİPARİŞLERİM
 
 
 
 
 
 
S: Siparişim nasıl hazırlanacak ve gönderilecek?
C: Tüm siparişleriniz hediye kutusu içinde, özenle paketlenip yerleştirilecek ve bu şekilde gönderilecektir. 

S: Tekli olarak satın aldığım ürünler nasıl hazırlanacak ve gönderilecek?
C: İster tek olarak ister hazır ya da tema kutularımızdan seçin, tüm siparişleriniz aynı şekilde hediye kutusu içinde, özenle paketlenip yerleştirilecek ve bu şekilde gönderilecektir. 

S: Siparişime ürün ekleyebilir miyim?
C: Elbette. Sepetinize eklediğiniz ürünün yanında size sunduğumuz yan ürün alternatifleri ile kutunuzun içeriğini tamamlayabilirsiniz. Sadece ödemesi tamamlanan siparişler için ürün ekleme seçeneğimiz bulunmamaktadır.
 
S: Kendi Hediye Kutumu Kendim Oluşturabilir Miyim?
C: Tabii ki! :) Web sitemizdeki "Kendi Kutunu Yap" bölümüne tıklayarak, hediye kutusundan, tasarım rengine, farklı kategorilerdeki ürünlerden, yapay çiçek buketlerine ve not kartlarına kadar, tamamen kendi zevkinize, ihtiyacınıza ve elbette bütçenize göre hediye kutunuzu oluşturabilirsiniz.

S: Siparişim bir başkasına hediye olacak. Kutunun içinden fatura çıkmasını istemiyorum.
Bu konuda endişeniz olmasın. Tüm siparişleriniz, sadece ürün içeriklerinin yer aldığı sevk irsaliyesi ile gönderilir. Faturanız ise, siparişiniz esnasında belirtmiş olduğunuz alıcı ismi adına düzenlenip, yine belirtmiş olduğunuz e-posta adresine iletilir. 

S: Hediye notu seçeneğini işaretledim. Notum nasıl hazırlanacak?
Hediye notu için hazırlamış olduğumuz ufak not kartlarımıza, siparişiniz esnasında ilgili bölümde belirttiğiniz notunuzu yazıp hediye kutumuza ekliyoruz. 

S: Hediye notu metnini güncelleyebilir miyim?
C: Hediye notu güncellemeleri için, sipariş numaranız ile birlikte yeni hediye notunuzu destek@holamii.com.tr e-posta adresimize göndermeniz gerekir. Siparişinizin hazırlığı tamamlanmadığı sürece güncelleme talebiniz yerine getirilecektir.  

S: Siparişime ait alıcı-gönderici telefon numarasını nasıl değiştirebilirim?
C: Siparişiniz esnasında belirtmiş olduğunuz cep telefonu numaranızı ve değiştirmek istediğiniz yeni cep telefon numaranızı destek@holamii.com.tr e-posta adresine iletebilirsiniz. Gerekli güncelleme destek ekibimiz tarafından yapılacaktır.

S: Siparişimde adresi nasıl değiştirebilirim?
C: Değiştirmek istediğiniz adresi destek@holamii.com.tr e-posta adresine sipariş numarasıyla beraber göndermeniz gerekmektedir.

S: Siparişimin durumunu nereden takip edebilirim?
C: Kargolu siparişlerinizi sisteme kayıtlı e-posta adresinize gönderilen kargo takip numarası ile belirtilen linkten, web sitemiz üzerinden veya Aras Kargo’nun web sitesinden kargo takip numaranızın girişini yaparak takip edebilirsiniz.

 
 
  
 
 
 
 
ÖDEME VE TESLİMAT
 
 
 
 
 
S: Hangi ödeme şekillerini kabul ediyorsunuz?
C: Siparişlerinizin ödemelerini Banka/Kredi kartı veya Havale/EFT yöntemlerinden size en uygun olanı seçerek güvenle gerçekleştirebilirsiniz.
 
S: Siparişime ait fatura kime ve nasıl gönderilecek?
C: Faturanız, sipariş esnasında belirtmiş olduğunuz Alıcı adına, yine belirtmiş olduğunuz e-posta adresi üzerinden tarafınıza gönderilecektir. 
 
S: Fatura bilgilerimde değişiklik yapabilir miyim?
C: Değişiklik talepleriniz faturanızın kesileceği tarihe kadar yapılabilmektedir. Yanlış isme/şirketi adına kesilen faturalarda da, fatura kesildikten sonra değişiklik yapılamamaktadır. Değişiklik yapmak istediğiniz faturanıza ait sipariş numarasını ve değiştirmek istediğiniz bilgileri destek@holamii.com.tr e-posta adresine iletebilirsiniz.

S: Siparişim ne kadar sürede gönderilecek?
C: Sipariş etmiş olduğunuz ürünleri, siparişinizin tarafımızca onaylanması ile birlikte, aynı gün kargoya teslim etmeye gayret ediyoruz. Ancak oluşacak yoğunluklar sebebiyle "Aynı Gün Kargo” hizmetini sunamayabiliriz. 
Hafta içi ve Cumartesi günü saat 10:00’a kadar vereceğiniz siparişleri en geç 2 (iki) iş günü içinde kargoya teslim ediyoruz.
Temini zaman alan ürünler için kargoya teslim süresi ürün detayında belirtildiği gibi 3-4 iş günüdür. Gecikmesi muhtemel teslimat durumunda size bilgi verilecektir. 
Tarafımızca kargo firmasına teslimat gerçekleştirildikten sonra, siparişinizin size ulaşmasında kargo şirketinin sağlamış olduğu teslimat süreleri esastır. Kargo firmaları da genellikle 1-5 iş günü içinde teslimatları gerçekleştirmektedirler.
Kargo şirketinin haftada bir gün teslimat gerçekleştirdiği bölgelerde, sevk bilgilerinde yanlışlık ya da eksiklik olan hallerde, bazı sosyal olaylar ya da doğal afetler gibi durumlarda belirtilen gün süresinde gecikmeler olabilir.
Teslimat problemleri ile ilgili 0850 360 26 44 numaraları telefondan / Whatsapp hattından ya da destek@holamii.com.tr e-posta adresinden bize her zaman ulaşabilirsiniz. 

S: Hangi kargo firması ile gönderim yapıyorsunuz?
C: Aras Kargo firması ile çalışmaktayız. 

S: Siparişim elime ulaşmadı. Ne yapmalıyım?
C: Siparişinin durumunu öncelikle sisteme kayıtlı e-posta adresinize gönderilen kargo takip numarası ile belirtilen linkten, web sitemiz üzerinden veya Aras Kargo’nun web sitesinden kargo takip numaranızın girişini yaparak takip edebilirsiniz. Kargo firmalarının yoğunluğuna bağlı olarak teslimat süreleri bazen uzayabilmektedir. Eğer takip numarası elinize ulaşmadıysa veya başka bir teslimat problemi yaşıyorsanız, 0850 360 26 44 numaraları telefondan ya da destek@holamii.com.tr e-posta adresinden bize her zaman ulaşabilirsiniz.

S: Siparişim elime ulaşmadı. Kargo firması ile görüştüğümde, kargomun size iade edildiği söylendi. Şimdi ne yapmalıyım?
C: Hatalı / eksik adres veya adresinizde bulunmamanız gibi teslimatın yapılamaması durumlarında kargolar, ilgili şubede 3 (üç) gün bekletildikten sonra tarafımıza geri gönderilmektedir. Böyle bir durumla karşılaşırsanız, lütfen 0850 360 26 44 numaraları telefondan / Whatsapp hattından ya da destek@holamii.com.tr e-posta adresinden bize ulaşın. 
Sizden tekrar gönderim için kargo ücretini havale/eft yoluyla bize göndermenizi rica edeceğiz, çünkü böyle durumlarda kargo şirketi bizden hem iade hem de tarafınıza yeniden gönderim için iki kere ücret talep etmektedir. Bu konudaki anlayışınız için şimdiden teşekkür ederiz. 
Yeniden gönderim ücreti hesabımıza yansıdığında ve kargonuz tarafımıza ulaşır ulaşmaz tekrar gönderimini sağlayıp sizi bilgilendireceğiz. 

S: Yurt dışına gönderim yapıyor musunuz?
C: Maalesef şu an için yurt dışına gönderim yapamıyoruz. Ama en kısa zamanda bu seçeneği de sizlere sunmayı planlıyoruz. 

 
 
 
 
 
 
İADE VE İPTAL
 
 
 
 
 
 
S: Siparişim hatalı / hasarlı teslim edildi, ne yapmalıyım?
C: ALICI’nın, Sözleşme konusu Mal/Hizmet’i teslim almadan önce muayene ederek tahrip olmuş, kırık, ambalajı yırtılmış vb. hasarlı ve ayıplı Mal/Hizmeti kargo şirketinden teslim alması halinde sorumluluk tamamen kendisine aittir. ALICI tarafından kargo şirketi görevlisinden teslim alınan Mal/Hizmet’in hasarsız ve sağlam olduğu kabul edilecektir. Paket ALICI tarafından teslim alındıktan sonra teslimatçı firmanın da görevini layıkıyla yaptığı kabul edilmiş sayılır. 
Kargonuzu teslim alırken, paketleri teslim sırasında açıp kontrol ediniz. Kontrol sırasında bazı ürünlerin eksik, yanlış veya hasarlı olması durumunda ürünü teslim almayınız. Kargo yetkilisinden ‘hasar tespit tutanağı hazırlamasını talep ediniz.
Teslimatçı firma paketin hasarlı olmadığını düşünüyorsa; görevlinin yanında paketin açılarak ürünlerin hasarsız teslim edildiğini kontrol ettirme ve durumun yine bir tutanakla tespit edilmesini isteme hakkınız vardır. Kargo görevlisinin hazırlayacağı tutanak ile birlikte hasarlı ürünü tarafımıza geri gönderebilir, ürününüzün değişimini ya da iadesini isteyebilirsiniz. İade edilen ürünün tarafımıza ulaşmasıyla birlikte iade süreci başlatılır. Kargo tutanağı olmayan kırık ya da hasarlı ürünün iadesi ya da değişimi talep edilemez.
Kargo yetkilisi şahitliğinde, ilk teslim anında hazırlanan tutanaklar eksik veya hasarın sorumlusunun ortaya çıkarılması için çok önemlidir. 
Kargoyu teslim aldıktan sonra yapacağınız eksik/hasar bildirimleri, tutanak olmadığından incelemeye bağlı olarak reddedilebilir.

Kutunuz hasarlı olarak teslim edilirse, kutunun (hasar gözükecek şekilde) görselini ve hazırlanan tutanağı destek@holamii.com.tr ile paylaşmanızı rica ederiz. Böylelikle hasarlı ürün için telafi ürün kaydı oluşturulacaktır.

S: Siparişimi nasıl iade edebilirim?
C: Sitemiz üzerinden vermiş olduğunuz siparişlerle ilgili iade taleplerinizi, belirtilen yasal süre içinde, www.banamii.com.tr üzerindeki Üye Girişi – Siparişlerim bölümünde yer alan "İade Formu” nu doldurup tarafımıza iletebilirsiniz. Üye olmadan gerçekleştirilen siparişlerde de, 0850 360 26 44 numaralı telefondan / Whatsapp hattından veya destek@holamii.com.tr adresi üzerinden e-posta yoluyla iade taleplerinizi kolayca oluşturabilirsiniz. 
İade talebiniz, ilgili ekibimiz tarafından, "Mesafeli Satış Sözleşmesi” Madde 6’daki "Cayma Hakkı” ve Madde 7’deki "Cayma Hakkı Kullanılamayacak Ürünler” kapsamında mümkün olan en hızlı ve doğru şekilde değerlendirilecek ve sonuca bağlanacaktır. 
İade talebiniz tarafımızca kabul edilmiş olsa da, ürünler tarafımıza ulaştığında, kullanılmış, ambalajı açılmış ya da bozulmuş olduğu veya iade koşullarını sağlamadığı tespit edilirse, iade onayı iptal edilecek ve ürünler Aras Kargo ile tarafınıza "Alıcı Ödemeli” olarak gönderilecektir.

S: İade/iptal yaparsam geri ödemesi ne zaman yapılır?
C: İptal veya iade edilen siparişlerinizin ücret iadesi, 10 (on) gün içinde yapılmaktadır. 

S: Siparişimi nasıl iptal edebilirim?
C: Siparişinizi oluşturmanızın ardından, aynı gün içerisinde sipariş iptali yapabilirsiniz.
Bunun için, üye girişi yaptıktan sonra sipariş iptali bölümünden iptal işlemini yapabilir ya da 0850 360 26 44 numaralı telefondan / Whatsapp hattından bizimle iletişime geçebilir ve iptal talebinizi iletebilirsiniz.
Siparişinizin iptal edilebilmesi için, talep ettiğiniz ürün/ürünlerin depomuzdan toplanmaya başlamamış olması gerekmektedir. Toplanma süreci başladıktan sonra iptal işlemi yapılamamaktadır. Ancak bu durumda, kargo tarafından size getirilen siparişi teslim almamanız veya teslim alarak İade Süreci başlatmanız mümkündür.
Ücret iadeniz, sipariş durumunuz sistemimizde "İptal Edildi” olarak göründüğünde, 24 saat içinde gerçekleştirilmektedir. Ancak ücret iadesinin ödeme yaptığınız kartınıza yansıması bankadan bankaya değişmekte ve birkaç gün sürebilmektedir. Detaylı takibi bankanızdan yapabilirsiniz. 


 
 
 
 
ÜYELİK VE HESAP
 
 
 
 
 
 
 
S: Birden fazla adres kaydedebilir miyim? / Kayıtlı adreslerimi nasıl düzenleyebilirim?
C: Birden fazla adres kaydı yapmanız mümkündür. Üye girişi yaptığınızda, adreslerinizi düzenleyebileceğiniz alan karşınıza çıkacaktır. 

S: Şifremi unuttum, ne yapmalıyım?
C: Web sitemiz üzerinde yer alan "şifremi unuttum” butonuna tıklayabilirsiniz. Yeni bir şifre oluşturmanız için belirttiğiniz e-posta adresinize bir bağlantı göndereceğiz. Bu bağlantı üzerinden bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.

S: Şifremi değiştirmek için ne yapmalıyım?
C: Şifre değişikliğinizi üye girişi yaptıktan sonra ilgili alandan gerçekleştirebilirsiniz.

S: Üye olmadan sipariş verebilir miyim?
C: Evet, sitemiz üzerinden yalnızca e-posta adresinizi girerek üye olmadan alışveriş yapabilirsiniz. Alışverişiniz ile ilgili kargo takip numarası, sipariş detayları gibi bilgilerinizin iletilmesi için aktif kullandığınız bir e-posta adresi belirtmeniz yeterli olacaktır.
 


 
 
 
MÜŞTERİ HİZMETLERİ
 
 
 
 
 
 
 
S: İletişim kanallarınız nelerdir? Ne zaman ulaşabilirim?
C: Bize aşağıdaki iletişim kanallarından çalışma saatlerimiz içinde ulaşabilirsiniz:
 
Telefon/Whatsapp:  0850 360 26 44
E-posta:              destek@holamii.com.tr
 
Destek saatleri:
Pazartesi - Cumartesi: 09.00 - 18.00
IdeaSoft® | Akıllı E-Ticaret paketleri ile hazırlanmıştır.