ÖDEME VE TESLİMAT

Ödeme ve Teslimat 02



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
1- HAVALE/EFT

Banka Havalesi veya EFT (Elektronik Fon Transferi) yaparak, İş Bankası ve Vakıfbank hesaplarımıza ödeme yapabilirsiniz

İş Bankası IBAN No:

Vakıfbank IBAN No:TR51 0001 5001 5800 7312 5582 00


2) KREDİ / BANKA KARTI

Her türlü kredi kartınıza online tek ödeme ya da online taksit imkânlarımızdan yararlanabilirsiniz. Online ödemelerinizde, siparişiniz sonunda kredi kartınızdan tutar çekim işlemi gerçekleşecektir. 

 
3) TESLİMAT

Sipariş etmiş olduğunuz ürünleri, siparişinizin tarafımızca onaylanması ile birlikte, aynı gün kargoya teslim etmeye gayret ediyoruz. Ancak oluşacak yoğunluklar sebebiyle "Aynı Gün Kargo” hizmetini sunamayabiliriz.

Hafta içi ve Cumartesi günü saat 10:00’a kadar vereceğiniz siparişleri en geç 2 (iki) iş günü içinde kargoya teslim ediyoruz.

Temini zaman alan ürünler için kargoya teslim süresi ürün detayında belirtildiği gibi 3-4 iş günüdür. Gecikmesi muhtemel teslimat durumunda size bilgi verilecektir.
 
 
4) KARGO

Sipariş etmiş olduğunuz ürünleri, siparişinizin tarafımızca onaylanması ile birlikte, aynı gün kargoya teslim etmeye gayret ediyoruz. Ancak oluşacak yoğunluklar sebebiyle "Aynı Gün Kargo” hizmetini sunamayabiliriz. 

Siparişleriniz Aras kargo firmasıyla gönderilecektir. Kargo teslimatları sadece Türkiye için geçerlidir
 
Ürün teslimatının aksamadan gerçekleştirilebilmesi için lütfen gün içinde bulunduğunuz yerin adresini teslimat adresi olarak bildiriniz. 

Ürünün tarafımızca kargoya verildikten sonra, kargo şirketi tarafından size ulaştırılması için, kargo şirketinin sağlamış olduğu teslimat süreleri esastır. 

Kargo şirketinin haftada bir gün teslimat gerçekleştirdiği bölgelerde, sevk bilgilerinde yanlışlık ya da eksiklik olan hallerde, bazı sosyal olaylar ya da doğal afetler gibi durumlarda belirtilen gün süresinde gecikmeler olabilir. Bu gecikmelerden firmamız sorumlu tutulamaz.

Ürün, Alıcı’dan başka bir kişi/kuruluşa teslim edilecekse, söz konusu kişi/kuruluşun teslimatı kabul etmemesinden, sevk bilgilerindeki yanlışlık ya da Alıcı’nın yerinde olmamasından doğabilecek ekstra kargo bedellerinden de firmamız sorumlu değildir.
Teslimat problemleri ile ilgili 0850 360 26 44 numaralı telefondan/Whatsapp hattından veya destek@holamii.com.tr adresi üzerinden e-posta yoluyla bize ulaşabilirsiniz. 

-ALICI’nın, Sözleşme konusu Mal/Hizmet’i teslim almadan önce muayene ederek tahrip olmuş, kırık, ambalajı yırtılmış vb. hasarlı ve ayıplı Mal/Hizmeti kargo şirketinden teslim alması halinde sorumluluk tamamen kendisine aittir. ALICI tarafından kargo şirketi görevlisinden teslim alınan Mal/Hizmet’in hasarsız ve sağlam olduğu kabul edilecektir. Paket ALICI tarafından teslim alındıktan sonra teslimatçı firmanın da görevini layıkıyla yaptığı kabul edilmiş sayılır. 
 
Kargonuzu teslim alırken, paketleri teslim sırasında açıp kontrol ediniz. Kontrol sırasında bazı ürünlerin eksik, yanlış veya hasarlı olması durumunda ürünü teslim almayınız. Kargo yetkilisinden ‘hasar tespit tutanağı hazırlamasını talep ediniz.
 
Teslimatçı firma paketin hasarlı olmadığını düşünüyorsa; görevlinin yanında paketin açılarak ürünlerin hasarsız teslim edildiğini kontrol ettirme ve durumun yine bir tutanakla tespit edilmesini isteme hakkınız vardır. Kargo görevlisinin hazırlayacağı tutanak ile birlikte hasarlı ürünü tarafımıza geri gönderebilir, ürününüzün değişimini ya da iadesini isteyebilirsiniz. İade edilen ürünün tarafımıza ulaşmasıyla birlikte iade süreci başlatılır. Kargo tutanağı olmayan kırık ya da hasarlı ürünün iadesi ya da değişimi talep edilemez.
 
Kargo yetkilisi şahitliğinde, ilk teslim anında hazırlanan tutanaklar eksik veya hasarın sorumlusunun ortaya çıkarılması için çok önemlidir. 
 
Kargoyu teslim aldıktan sonra yapacağınız eksik/hasar bildirimleri, tutanak olmadığından incelemeye bağlı olarak reddedilebilir.
 
Paket kabul edilmemiş ve tutanak tutulmuş ise; durum, tutanağın sizde kalan kopyasıyla birlikte en kısa zamanda destek@holamii.com.tr e-posta adresine bildirilmelidir. En kısa sürede yeni ve sağlıklı bir teslimatın gerçekleşmesi sağlanacaktır.


5) ÖDEME TAKİBİ

Teslimatın gerçekleşmesi konusunda müşteri kadar kredi kartı sistemini kullandığımız bankaya karşı da sorumluluğumuz söz konusudur.
Söz konusu sistem herhangi bir sorun nedeni ile işlemi gerçekleştiremiyorsa ödeme sayfası sonucunda ziyaretçimiz bu durumdan haberdar edilmektedir. 
Ziyaretçimiz tarafından belirtilen e-posta adresinin geçerliliği siparişin aktarılmasını takiben gönderilen otomatik e-posta ile teyit edilmektedir. 

  
6) SİPARİŞ VE KARGO TAKİP

Web sitemiz üzerinden, siparişlerinizi görüntüleyebilir ve kargo takibini yapabilirsiniz. 

IdeaSoft® | Akıllı E-Ticaret paketleri ile hazırlanmıştır.