MESAFELİ SATIŞ SÖZLEŞMESİ

 

MESAFELİ SATIŞ SÖZLEŞMESİ

 

MADDE 1- TARAFLAR

1.1- SATICI:

Unvan: Banamii İç ve Dış Ticaret Limited Şirketi

Adres: Esentepe Mahallesi Harman 1 Sokak Duran İş Merkezi

4/8 Şişli 34394 İstanbul

Telefon: 0(850) 360 26 44

Faks:

E-posta: info@holamii.com.tr

1.2- ALICI:


Ad-Soy Ad/Unvan:

Teslimat Adresi:

Telefon:

E-posta/Kullanıcı Adı:

T.C No:

 

MADDE 2- TANIMLAR

İşbu Mesafeli Satış Sözleşmesi’’nde yer alan;

Sözleşme: İşbu Mesafeli Satış Sözleşmesi’ni,

Site: www.holamii.com.tr internet sitesini,

SATICI: 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun kapsamında, işbu Sözleşme’nin 4. Maddesinde yer alan hizmeti ALICI’ya sağlayacak olan Banamii İç ve Dış Ticaret Limited Şirketi’ni,

ALICI: Site’de sunulan ve işbu Sözleşme’nin 4. Maddesinde tanımlanan hizmeti satın alan gerçek ya da tüzel kişiyi,

Ürün: İşbu Sözleşme’nin 4. Maddesinde tanımlanan ürün/ürünleri,

Satış Fiyatı: İşbu Sözleşme’nin 4. Maddesinde belirtilen satış fiyatını,

Yönetmelik: Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği’ni,

Ön Bilgilendirme Sözleşmesi: İşbu Sözleşme’nin kabulünden önce ALICI tarafından elektronik ortamda kabul edilen, ALICI’nın; Ürün, Satış Fiyatı, cayma hakkı ve diğer sözleşme şartlarından haberdar olduğunu gösteren sözleşmeyi,

Üyelik Sözleşmesi: Site’de yer alan Üyelik Sözleşmesi’ni ifade eder.



MADDE 3- KONU

İşbu sözleşmenin konusu, ALICI'nın SATICI'ya ait www.holamii.com.tr internet sitesinden elektronik ortamda siparişini yaptığı, aşağıda nitelikleri ve satış fiyatı belirtilen ürünün satışı ve teslimi ile ilgili olarak 6502 Sayılı Tüketicilerin Korunması Hakkındaki Kanun ve Mesafeli Sözleşmeleri Uygulama Esas ve Usulleri Hakkında Yönetmelik hükümleri gereğince tarafların hak ve yükümlülüklerinin saptanmasıdır.


MADDE 4- SÖZLEŞME KONUSU ÜRÜN

Tarih:

ÜRÜN ADI

ADET

TAKSİT

TOPLAM TUTAR

 

 

 

 

 

 

 

 

KDV

 

 

 

KARGO

 

 

 

GENEL TOPLAM

 

 

 

 

Kargo Tutarı:


Ürünlerin cinsi ve türü, miktarı, marka/modeli rengi satış bedeli yukarıda belirtildiği gibidir.

Ödeme Şekli ve Planı:

Ödenmiş Toplam Tutar:

Teslimat Adresi:

Fatura Adresi:

Sipariş Tarihi:


MADDE 5- GENEL HÜKÜMLER


5.1- Taraflar, işbu Sözleşme şartlarının yanı sıra, 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun, 6563 sayılı Elektronik Ticaretin Düzenlenmesi Hakkında Kanun, Elektronik Ticarette Hizmet Sağlayıcı ve Aracı Hizmet Sağlayıcılar Hakkında Yönetmelik ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği hükümlerini kabul ettiklerini ve bu hükümlere uygun hareket edeceklerini kabul, beyan ve taahhüt ederler.

5.2- ALICI; İşbu Sözleşme’nin 4. maddesinde ayrıntılı olarak belirtilen sözleşme konusu Ürün’ün temel nitelikleri, tüm vergiler dahil satış fiyatı, kargo ücreti, ödeme şekli ve teslimatı ile SATICI’nın isim, ünvan, açık adresi ve iletişim bilgilerini, işbu Sözleşme akdedilmeden önce Ürün ile ilgili tüm ön bilgiler ile birlikte "cayma hakkı” konusunda bilgi sahibi olduğunu ve şartları kabul ettiğini, elektronik ortamda bu bilgileri onayladıktan sonra Ürün için ödeme gerçekleştirdiğini kabul, beyan ve taahhüt eder.

5.3- SATICI, gerekli gördüğü durumlarda, ALICI’nın vermiş olduğu bilgiler gerçekle örtüşmediğinde, siparişi durdurma hakkını saklı tutar. SATICI, siparişte sorun tespit ettiği durumlarda ALICI’nın vermiş olduğu telefon, e-posta ve posta adreslerinden ALICI’ya ulaşamadığı takdirde siparişin yürürlüğe koyulmasını 15 (on beş) gün süreyle dondurabilir. ALICI’nın bu süre zarfında SATICI ile konuyla ilgili olarak iletişime geçmesi beklenir. Bu süre içerisinde ALICI’dan herhangi bir cevap alınamazsa SATICI, her iki tarafın da zarar görmemesi için siparişi iptal eder.

5.4- ALICI, Üyelik Sözleşmesi’ni ve Ön Bilgilendirme Sözleşmesi’ni okuduğunu ve elektronik ortamda teyit ettiğini kabul, beyan ve taahhüt eder. ALICI’nın işbu Sözleşme kapsamında elektronik ortamda verdiği bütün teyitler/kabuller, gerekli olduğu takdirde, "yazılı onay” hükmünde sayılacaktır.

5.5- Ürün’ün ayrıntılı özellikleri ve tüm vergiler dâhil satış bedeli (Satış Fiyatı) işbu Sözleşme’nin 4.Maddesinde ve Site üzerindeki hizmet tanıtım sayfalarında belirtildiği gibidir.

SATICI teknik nedenlerden kaynaklanan fiyat güncelleme hatalarından sorumlu değildir, böyle bir hata anında yapılan satışlar hüküm ifade etmez.

5.6- SATICI, Ürün’ün eksiksiz ve siparişte belirtilen niteliklere uygun olarak sunulmasından sorumludur.

5.7-ALICI, kredi kartı veya mobil ödeme ile Ürün satın alınması aşamasında kendisi tarafından verilen GSM numarası bilgilerinin, otomatik yenileme yapılması amacıyla SATICI’ya ait veri tabanına kaydedilmesine onay verdiğini kabul, beyan ve taahhüt eder.

5.8- Satın alınan her Ürün bedeli karşılığında SATICI tarafından fatura kesilmekte olup; alınan Ürün’ün cinsi, türü, miktarı, marka/modeli, satış bedeli, ödeme şekli, teslim alacak kişi, teslimat adresi, fatura bilgileri, kargo ücreti işbu Sözleşme’nin 4. maddesinde belirtildiği şekildedir. Fatura, Sözleşmeyi yapan kişi adına kesilmek zorunda olup, ALICI tarafından belirtilen açık adrese gönderilecektir.

5.9- Mal/Hizmet’in teslimat masrafları ALICI'ya aittir ve siparişine ilişkin faturasına "Kargo Hizmet Bedeli” adı altında yansıtılacaktır. SATICI,web sitesinde teslimat ücretinin kendisince karşılanacağını beyan etmişse, teslimat masrafları SATICI’ya ait olacaktır.

5.10- Sözleşme konusu ürün, yasal 30 günlük süreyi aşmamak koşulu ile her bir ürün için ALICI'nın yerleşim yerinin uzaklığına bağlı olarak internet sitesinde ön bilgiler içinde açıklanan süre içinde ALICI veya gösterdiği adresteki kişi/kuruluşa teslim edilir.
Sözleşme konusu ürün, ALICI'dan başka bir kişi/kuruluşa teslim edilecek ise, teslim edilecek kişi/kuruluşun teslimatı kabul etmemesinden SATICI sorumlu tutulamaz.

5.11- Kargo firmasının, Ürün’ün teslimi aşamasında karşılaşacağı herhangi bir sorun nedeniyle, siparişi verilen Ürün’ün teslim edilememesinden dolayı SATICI sorumlu tutulamaz.

5.12- Sözleşme konusu Ürün’ün teslimatı için, bedelin, Site’de sunulan ve ALICI’nın tercih ettiği ödeme şekli ile ödenmiş olması şarttır. ALICI, Site’de sunulan ödeme şekillerinden dilediğini seçmekte serbesttir. Herhangi bir nedenle Ürün bedeli ödenmez veya banka kayıtlarında iptal edilir ise, SATICI, Ürün’ün teslimi yükümlülüğünden kurtulmuş kabul edilir.

5.13- SATICI, sipariş konusu ürün veya hizmetin yerine getirilmesinin imkânsızlaşması halinde sözleşme konusu yükümlülüklerini yerine getiremezse, bu durumu, öğrendiği tarihten itibaren 3 (üç) gün içinde yazılı olarak tüketiciye bildireceğini ve toplam bedeli ALICI’ya iade edeceğini kabul, beyan ve taahhüt eder.

5.14-
SATICI’nın Ürün’ü teslim etmesi, mücbir sebepler veya nakliyeyi engelleyen hava muhalefeti, ulaşımın kesilmesi gibi olağanüstü durumlar nedeni ile imkansız hale gelir ya da Site herhangi bir sebeple kapalı kalır ise, SATICI bu durumu teslim süresi içerisinde ALICI’ya bildirmekle yükümlüdür. Bu takdirde ALICI siparişin iptal edilmesini, sözleşme konusu ürünün varsa emsali ile değiştirilmesini ve/veya teslimat süresinin engelleyici durumun ortadan kalkmasına kadar ertelenmesi haklarından birini kullanabilir. ALICI, siparişin iptalini isterse, SATICI Ürün Bedeli’ni, bildirim tarihinden itibaren 10 (on) gün içerisinde ALICI’ya iade etmekle yükümlüdür.

5.15- Ürün’ün tesliminden sonra ALICI'ya ait kredi kartının ALICI'nın kusurundan kaynaklanmayan bir şekilde yetkisiz kişilerce haksız veya hukuka aykırı olarak kullanılması nedeni ile ilgili banka veya finans kuruluşun ürün bedelini SATICI'ya ödememesi halinde, ALICI'nın kendisine teslim edilmiş olması kaydıyla ürünün 3 (üç) gün içinde SATICI'ya gönderilmesi zorunludur. Bu durumda nakliye giderleri SATICI’nın anlaşmalı olduğu anlaşmalı kargo şirketi ile gönderim yapıldığı takdirde SATICI’ya aittir. Anlaşmalı kargo şirketi dışındaki kargo firmaları ile gönderim yapılması durumunda nakliye gideri ALICI’ya ait olacaktır.

5.16- Garanti belgesi ile satılan ürünlerden olan veya olmayan ürünlerin arızalı veya bozuk olanları, garanti şartları içinde gerekli onarımın yapılması için SATICI'ya gönderilebilir, bu takdirde kargo giderleri SATICI tarafından karşılanacaktır.

 

MADDE 6- CAYMA HAKKI VE İPTAL-İADE PROSEDÜRÜ


6.1- SATICI, ALICI’nın hiçbir hukuki ve cezai sorumluluk üstlenmeksizin ve hiçbir gerekçe göstermeksizin, Ürün’ü teslim aldığı tarihten itibaren 14 (on dört) gün içerisinde Ürün’ü SATICI’ya iade etmek şartıyla, Sözleşme’den cayma hakkının var olduğunu, kabul, beyan ve taahhüt eder.

6.2- Cayma hakkının kullanılması için, bu süre içinde SATICI'ya faks, e-posta veya telefon ile bildirimde bulunulması ve ürünün 7. madde hükümleri çerçevesinde kullanılmamış olması şarttır. Bu hakkın kullanılması halinde, 3. kişiye veya ALICI'ya teslim edilen ürünün SATICI'ya gönderildiğine ilişkin kargo teslim tutanağı örneği, iade formu ve fatura aslının iadesi zorunludur. Bu belgelerin ulaşmasını takip eden 10 (on) gün içinde ürün bedeli ALICI'ya iade edilir. Fatura aslı gönderilmez ise KDV ve varsa sair yasal yükümlülükler iade edilemez.

6.3- Yurtiçi gönderimlerde, cayma hakkının kullanımından kaynaklanan masraflar ürünün SATICI’nın anlaşmalı olduğu anlaşmalı kargo şirketi ile gönderilmesi halinde SATICI’ya aittir. Anlaşmalı firma dışında farklı bir kargo firması ile gönderim yapılacaksa, taşıma masrafı ALICI’ya aittir.

6.4- ALICI’nın kredi kartı ile yaptığı ödemelerde, Ürün Bedeli, siparişin ALICI tarafından iptal edilmesinden sonra 10 (on) gün içerisinde ilgili bankaya iade edilir. Bu tutarın bankaya iadesinden sonra ALICI hesaplarına yansıması banka işlem süreci ile ilgili olduğundan, ALICI, olası gecikmeler için SATICI’nın herhangi bir şekilde müdahalede bulunmasının mümkün olamayacağını ve SATICI tarafından kredi kartına iade edilen tutarın banka tarafından ALICI hesabına yansıtılmasının ortalama 2 ila 3 haftayı bulabileceğini şimdiden kabul etmektedir.

Kredi kartı ile taksitli / vadeli yapılan ödemelerde, bankanın ilgili uygulamaya ilişkin kuralları geçerli olacaktır ve iade de banka tarafından taksitli/vadeli olarak yapılabilecektir.

Cayma hakkını kullanan ALICI, ödemeyi kredi kartı ile ödeme dışında bir ödeme yöntemiyle gerçekleştirdiyse, bedel iadesinde ödeme yöntemini sağlayan aracı firmadan kaynaklanan nedenlerle gecikme olması halinde, bu gecikmeden SATICI’yı sorumlu tutulmaz.

6.5- Cayma hakkının kullanılması nedeniyle SATICI tarafından düzenlenen kampanya limit tutarının altına düşülmesi halinde kampanya kapsamında faydalanılan indirim miktarı iptal edilir.

6.6- ALICI’nın, Sözleşme konusu Mal/Hizmet’i teslim almadan önce muayene ederek tahrip olmuş, kırık, ambalajı yırtılmış vb. hasarlı ve ayıplı Mal/Hizmeti kargo şirketinden teslim alması halinde sorumluluk tamamen kendisine aittir. ALICI tarafından kargo şirketi görevlisinden teslim alınan Mal/Hizmet’in hasarsız ve sağlam olduğu kabul edilecektir. Paket ALICI tarafından teslim alındıktan sonra teslimatçı firmanın da görevini layıkıyla yaptığı kabul edilmiş sayılır.

·Kargonuzu teslim alırken, paketleri teslim sırasında açıp kontrol ediniz. Kontrol sırasında bazı ürünlerin eksik, yanlış veya hasarlı olması durumunda ürünü teslim almayınız. Kargo yetkilisinden ‘hasar tespit tutanağı hazırlamasını talep ediniz.

·Teslimatçı firma paketin hasarlı olmadığını düşünüyorsa; görevlinin yanında paketin açılarak ürünlerin hasarsız teslim edildiğini kontrol ettirme ve durumun yine bir tutanakla tespit edilmesini isteme hakkınız vardır. Kargo görevlisinin hazırlayacağı tutanak ile birlikte hasarlı ürünü tarafımıza geri gönderebilir, ürününüzün değişimini ya da iadesini isteyebilirsiniz. İade edilen ürünün tarafımıza ulaşmasıyla birlikte iade süreci başlatılır. Kargo tutanağı olmayan kırık ya da hasarlı ürünün iadesi ya da değişimi talep edilemez.

·Kargo yetkilisi şahitliğinde, ilk teslim anında hazırlanan tutanaklar eksik veya hasarın sorumlusunun ortaya çıkarılması için çok önemlidir. Kargoyu teslim aldıktan sonra yapacağınız eksik/hasar bildirimleri, tutanak olmadığından incelemeye bağlı olarak reddedilebilir.

·Paket kabul edilmemiş ve tutanak tutulmuş ise; durum, tutanağın sizde kalan kopyasıyla birlikte en kısa zamandadestek@holamii.com.tr e-posta adresine bildirilmelidir. En kısa sürede yeni ve sağlıklı bir teslimatın gerçekleşmesi sağlanacaktır.

6.7-Hasarlı/Ayıplı ürünün ulaşmasını takip eden 10 (on) gün içinde SATICI, talebi değerlendirir ve haklı bulunan talepler için taahhüt edilen ürünün yenisini gönderir veya tercihe göre para iadesini gerçekleştirir, haklı görülmeyen taleplerde de ürünün kendisini ALICI’ya gönderir. Ayıplı mal değişim işlemlerinde tüm taşıma masrafları SATICI’ya aittir. Teslimden sonra ürünün özenle korunması borcu, ALICI’ya aittir.

6.8-Ürün’deki ayıbın giderilmesi veya Ürün’ün tekrar temin edilmesi/gönderilmesi, SATICI için büyük oranda güçlük yaratıyorsa, ALICI bu hakları kullanamaz.

6.9-Ürünün ancak kullanım sırasında fark edilebilecek bir ayıbının olduğunun anlaşılması halinde, ALICI teslim tarihinden itibaren 30 (otuz) gün içinde ürünün taahhüt edilen sağlam bir ürünle değiştirilmesi veya para iadesi hakkını kullanabilir. Ayıplı mal değişim hakkının kullanılması için aynı süre içinde SATICI’ya faks, e-posta veya telefon ile bildirimde bulunulması şarttır. Bu hakkın kullanılması halinde, 3. kişiye veya ALICI’ya teslim edilen ürün ve ürüne ilişkin fatura aslının, arka yüzünde yer alan iade bilgi formu doldurulmuş halde, iadesi zorunludur.

6.10-ALICI, söz konusu Ürün’ün kendisine gönderilmesinden itibaren 30 (otuz) gün içinde, SATICI’ya herhangi bir ayıp/eksiklik bildiriminde bulunmazsa, Ürün’ün kendisine eksiksiz/ayıpsız olarak gönderildiğini kabul etmiş olacaktır.

6.11- İade talepleri, belirtilen yasal süre içinde, www.holamii.com.tr üzerindeki Üye Girişi – Siparişlerim bölümünde yer alan "İade Formu” doldurularak ya da Üye olmadan gerçekleştirilen siparişlerde 0850 260 26 44 numaralı telefondan/Whatsapp hattından veya destek@holamii.com.tr adresi üzerinden e-posta yoluyla gerçekleştirilebilir.

6.12- İade talebi, ilgili ekip tarafından, "Mesafeli Satış Sözleşmesi” Madde 6’daki "Cayma Hakkı ve İade İptal Prosedürü” ve Madde 7’deki "Cayma Hakkı Kullanılamayacak Ürünler” kapsamında mümkün olan en hızlı ve doğru şekilde değerlendirilir ve sonuca bağlanır.

6.13- İade talebinin olumlu sonuçlanması halinde, ALICI’ya sağlanacak Kargo İade kodunu kullanarak anlaşmalı kargo şirketi ile ücretsiz gönderim gerçekleştirilebilir. Anlaşmalı kargo şirketi dışındaki firmalar ile yapılan gönderilerde ödeme ALICI tarafından yapılmış olmalıdır. Aksi halde gönderi teslim alınmaz. ALICI, cayma hakkı bildirimini SATICI’ya yönelttiği tarihten itibaren 10 (on) gün içinde malı SATICI’ya göndermekle yükümlüdür.

6.14- İade durumlarında, ürün ve/veya ürünlerin, 7. madde hükümleri çerçevesinde kullanılmamış olması şarttır. Ürün ve/veya ürünlerin orijinal kutusu, orijinal ambalajı, birlikte gönderilen dokümanları ve tüm aksesuarları ile gönderilmesi gerekmektedir. Kullanılmış veya tekrar satılabilirliği bozulmuş ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.

6.15- Orijinal kutusu/ambalajı bozulmuş (örneğin orijinal kutu/ambalajı yırtılmış, farklı bir kutu/ambalaj içerisine konulmuş, kutu/ambalaj üzerine kargo etiketi/gönderi ya da sair bilgiler ayrıca yapıştırılmış ve/veya ambalaj/kutu koli bandı ile bantlanmış veya üzerine yazı yazılmış koli/ambalajlı ürünler), ekonomik değerini/tekrar satılabilme özelliğini kaybetmiş, bir kez dahi olsa kullanılmış, herhangi bir şekilde Kullanıcı hatası ile (düşme, çarpma, yırtılma vb.) hasar görmüş, herhangi bir şekilde SATICI’dan kaynaklanmayan nedenler ile başka bir müşteri tarafından satın alınamayacak durumda olan vb. ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.

6.16- İade talebi olumlu karşılansa da, ürün ve/veya ürünler SATICI’ya ulaştığı anda, iade koşullarına aykırı bir durum ile karşılaşılması halinde, iade onayı iptal edilir ve ürün ve/veya ürünler anlaşmalı kargo şirketi ile Alıcı Ödemeli olarak ALICI’ya geri gönderilir.

6.17- İade talebinin incelenip onaylanması durumunda, ürün ücreti 10 (on) gün içerisinde ALICI’nın ödeme yaptığı yöntemle iade edilir. Bu süre, SATICI’nın iade edilen ürün ve/veya ürünleri teslim almasıyla başlar


MADDE 7- CAYMA HAKKI KULLANILAMAYACAK ÜRÜNLER

Alıcı, Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği’nin 15. maddesinde belirtilen ve aşağıda sayılan hallerde cayma hakkını kullanamayacağını bildiğini kabul, beyan ve taahhüt eder.

a) Fiyatı finansal piyasalardaki dalgalanmalara bağlı olarak değişen ve satıcı veya sağlayıcının kontrolünde olmayan mal veya hizmetlere ilişkin sözleşmeler.

b) Tüketicinin istekleri veya kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan mallara ilişkin sözleşmeler.

c) Çabuk bozulabilen veya son kullanma tarihi geçebilecek malların teslimine ilişkin sözleşmeler.

ç) Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan mallardan; iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayanlara (kozmetik ve kişisel bakım ürünleri, kulak içi veya kulak üstü kulaklıklar, mayo, bikini, iç giyim ürünleri, takı ve parfümler) ilişkin sözleşmeler.

d) Tesliminden sonra başka ürünlerle karışan ve doğası gereği ayrıştırılması mümkün olmayan mallara ilişkin sözleşmeler.

e) Malın tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olması halinde maddi ortamda sunulan kitap, dijital içerik ve bilgisayar sarf malzemelerine, veri kaydedebilme ve veri depolama cihazları ve kırtasiye sarf malzemelerine ilişkin sözleşmeler

f) Abonelik sözleşmesi kapsamında sağlananlar dışında, gazete ve dergi gibi süreli yayınların teslimine ilişkin sözleşmeler.

g) Belirli bir tarihte veya dönemde yapılması gereken, konaklama, eşya taşıma, araba kiralama, yiyecek- içecek tedariki ve eğlence veya dinlenme amacıyla yapılan boş zamanın değerlendirilmesine ilişkin sözleşmeler.

ğ) Elektronik ortamda anında ifa edilen hizmetler veya tüketiciye anında teslim edilen gayri maddi mallara ilişkin sözleşmeler.

h) Cayma hakkı süresi sona ermeden önce, tüketicinin onayı ile ifasına başlanan hizmetlere ilişkin sözleşmeler.

j) ilgili mevzuat uyarınca mesafeli satış kapsamı dışında kabul edilen diğer mal ve hizmetler.

MADDE 8- GİZLİLİK

8.1- ALICI tarafından iş bu sözleşmede belirtilen bilgiler ile ödeme yapmak amacı ile SATICI’ya bildirdiği bilgiler SATICI tarafından 3. şahıslarla paylaşılmayacaktır. SATICI bu bilgileri sadece idari/ yasal zorunluluğun mevcudiyeti çerçevesinde açıklayabilecektir. Araştırma ehliyeti belgelenmiş her türlü adli soruşturma dahilinde SATICI kendisinden istenen bilgiyi elinde bulunduruyorsa ilgili makama sağlayabilir.

8.2- Kredi Kartı bilgileri kesinlikle saklanmaz, Kredi Kartı bilgileri sadece tahsilat işlemi sırasında ilgili bankalara güvenli bir şekilde iletilerek provizyon alınması için kullanılır ve provizyon sonrası sistemden silinir.

8.3- ALICI’ya ait e-posta adresi, posta adresi ve telefon gibi bilgiler yalnızca SATICI tarafından standart ürün teslim ve bilgilendirme prosedürleri için kullanılır. Bazı dönemlerde kampanya bilgileri, yeni ürünler hakkında bilgiler, promosyon bilgileri ALICI’ya onayı sonrasında gönderilebilir.

Gizlilik ve güvenlik ile kişisel veriler ile ilgili daha detaylı bilgi, site’de Gizlilik ve Güvenlik Politikası ve KVKK başlıkları altında verilmiştir.


MADDE 9- MÜCBİR SEBEP

9.1- SATICI'nın işbu yükümlülüğünü yerine getirmesini engelleyebilecek mücbir sebepler veya nakliyeyi engelleyen hava muhalefetleri, ulaşımın kesilmesi, yangın, deprem, sel baskını gibi olağanüstü olaylar nedeni ile sözleşme konusu ürünü süresi içerisinde teslim edemez ise, bu tip durumlarda ALICI, SATICI'nın hiçbir sorumluluğu olmadığını, siparişin iptal edilmesini veya teslimat süresinin engelleyici durumunun ortadan kalkmasına kadar ertelenmesi haklarından birini kullanabilir.

9.2- ALICI’nın siparişi iptal etmesi halinde ödediği tutar 10 (on) gün içerisinde kendisine ödenir. (kredi kartı ile yapılan taksitli alışverişlerde ise kredi kartına iade için yukarıdaki prosedür ALICI tarafından kabul edilir)

MADDE 10- YETKİLİ MAHKEMELER

İşbu sözleşmeden kaynaklanabilecek ihtilaflarda, Ticaret Bakanlığınca her yıl Aralık ayında ilan edilen değere kadar ALICI’nın malı satın aldığı veya ikametgahının bulunduğu yerdeki Tüketici Hakem Heyetleri; söz konusu değeri aşan ihtilaflar ile ilgili olarak ise ALICI’nın veya SATICI’nın yerleşim yerindeki Tüketici Mahkemeleri; bulunmayan yerlerde ALICI’nın veya SATICI’nın yerleşim yerindeki Asliye Hukuk Mahkemeleri yetkilidir.

MADDE 11- YÜRÜRLÜK

İşbu Sözleşme’nin tüm maddeleri, ALICI ve SATICI tarafından okunmuş ve kabul edilmiş olup; işbu Sözleşme, ALICI tarafından elektronik ortamda onay verildiği tarih itibariyle yürürlüğe girmiştir. Havale/EFT ödeme yöntemi ile yapılan ödemelerde, Sözleşme’nin yürürlüğe giriş anı, bedelin SATICI’ya ulaştığı andır. Sözleşme, ALICI tarafından elektronik ortamda onaylandıktan sonra, herhangi bir sebeple bedel SATICI’ya ulaşmazsa, Sözleşme hiç yürürlüğe girmemiş sayılır. İşbu sözleşmenin uygulanmasında, Ticaret Bakanlığınca ilan edilen değere kadar Tüketici Hakem Heyetleri ile ALICI'nın veya SATICI'nın yerleşim yerindeki Tüketici Mahkemeleri yetkilidir.
Siparişin gerçekleşmesi durumunda ALICI işbu sözleşmenin tüm koşullarını kabul etmiş sayılır.

SATICI: BANAMİİ İÇ VE DIŞ TİCARET LİMİTED ŞİRKETİ


ALICI:

TARİH:


 

IdeaSoft® | Akıllı E-Ticaret paketleri ile hazırlanmıştır.