İPTAL VE İADE PROSEDÜRÜ

 

TÜKETİCİ HAKLARI – CAYMA – İPTAL & İADE KOŞULLARI

İnternet mağazamız üzerinden satın almış olduğunuz ürünlerde bir sorun olması ya da aldığınız ürünlerin ihtiyacınızı karşılamaması gibi durumlarda, ürünlerin teslimatı sonrası iade işlemi gerçekleştirebilirsiniz.

Ürünlerin iadesi için belirtilen yasal süre, ürünü teslim almanızdan itibaren 14 (on dört) gündür.

Cayma Hakkı:

-Ürünlerin iadesi için belirtilen yasal süre olan 14 (on dört) gün içinde, hiçbir hukuki ve cezai sorumluluk üstlenmeksizin ve hiçbir gerekçe göstermeksizin sözleşmeden cayma hakkınızı kullanabilirsiniz.

- Bu hakkın kullanılabilmesi için, yasal süre içinde, "İade Süreci” bölümünde yer alan kanallar vasıtasıyla tarafımıza bildirimde bulunmanız gerekmektedir.

-Alıcı’nın kusurundan kaynaklanan bir nedenle malın değerinde bir azalma olursa veya iade imkânsızlaşırsa, Alıcı kusuru oranında Satıcı’nın zararlarını tazmin etmekle yükümlüdür. Ancak cayma hakkı süresi içinde malın veya ürünün usulüne uygun kullanılması sebebiyle meydana gelen değişiklik ve bozulmalardan Alıcı sorumlu değildir.

- Cayma hakkının kullanılması nedeniyle Satıcı tarafından düzenlenen kampanya limit tutarının altına düşülmesi halinde kampanya kapsamında faydalanılan indirim miktarı iptal edilir.

- Mesafeli Satış Sözleşmesi - Madde 6 ve 7’de, cayma hakkı ve cayma hakkı kullanılamayacak ürünler hakkında detaylı bilgi yer almaktadır.

Alıcının Ürünü Kontrol Etme Yükümlülüğü:

- ALICI’nın, Sözleşme konusu Mal/Hizmet’i teslim almadan önce muayene ederek tahrip olmuş, kırık, ambalajı yırtılmış vb. hasarlı ve ayıplı Mal/Hizmeti kargo şirketinden teslim alması halinde sorumluluk tamamen kendisine aittir. ALICI tarafından kargo şirketi görevlisinden teslim alınan Mal/Hizmet’in hasarsız ve sağlam olduğu kabul edilecektir. Paket ALICI tarafından teslim alındıktan sonra teslimatçı firmanın da görevini layıkıyla yaptığı kabul edilmiş sayılır.

·Kargonuzu teslim alırken, paketleri teslim sırasında açıp kontrol ediniz. Kontrol sırasında bazı ürünlerin eksik, yanlış veya hasarlı olması durumunda ürünü teslim almayınız. Kargo yetkilisinden ‘hasar tespit tutanağı hazırlamasını talep ediniz.

·Teslimatçı firma paketin hasarlı olmadığını düşünüyorsa; görevlinin yanında paketin açılarak ürünlerin hasarsız teslim edildiğini kontrol ettirme ve durumun yine bir tutanakla tespit edilmesini isteme hakkınız vardır. Kargo görevlisinin hazırlayacağı tutanak ile birlikte hasarlı ürünü tarafımıza geri gönderebilir, ürününüzün değişimini ya da iadesini isteyebilirsiniz. İade edilen ürünün tarafımıza ulaşmasıyla birlikte iade süreci başlatılır. Kargo tutanağı olmayan kırık ya da hasarlı ürünün iadesi ya da değişimi talep edilemez.

·Kargo yetkilisi şahitliğinde, ilk teslim anında hazırlanan tutanaklar eksik veya hasarın sorumlusunun ortaya çıkarılması için çok önemlidir.

·Kargoyu teslim aldıktan sonra yapacağınız eksik/hasar bildirimleri, tutanak olmadığından incelemeye bağlı olarak reddedilebilir.

·Paket kabul edilmemiş ve tutanak tutulmuş ise; durum, tutanağın sizde kalan kopyasıyla birlikte en kısa zamandadestek@holamii.com.tr e-posta adresine bildirilmelidir. En kısa sürede yeni ve sağlıklı bir teslimatın gerçekleşmesi sağlanacaktır.

 

İade Süreci:

- Sitemiz üzerinden vermiş olduğunuz siparişlerle ilgili iade taleplerinizi, belirtilen yasal süre içinde, www.holamii.com.tr üzerindeki Üye Girişi – Siparişlerim bölümünde yer alan "İade Formu” nu doldurup tarafımıza iletebilirsiniz. Üye olmadan gerçekleştirilen siparişlerde, 0850 360 26 44 numaralı telefondan / Whatsapp hattından veya destek@holamii.com.tr adresi üzerinden e-posta yoluyla iade taleplerinizi kolayca oluşturabilirsiniz.

-İade talebiniz, ilgili ekibimiz tarafından, "Mesafeli Satış Sözleşmesi” Madde 6’daki "Cayma Hakkı” ve Madde 7’deki "Cayma Hakkı Kullanılamayacak Ürünler” kapsamında mümkün olan en hızlı ve doğru şekilde değerlendirilecek ve sonuca bağlanacaktır.

- İade talebiniz tarafımızca kabul edilmiş olsa da, ürünler tarafımıza ulaştığında, kullanılmış, ambalajı açılmış ya da bozulmuş olduğu veya iade koşullarını sağlamadığı tespit edilirse, iade onayı iptal edilecek ve ürünler anlaşmalı kargo şirketi ile tarafınıza "Alıcı Ödemeli” olarak gönderilecektir.

İade Şartları:

- Ürün ve/veya ürünlerin, Mesafeli Satış Sözleşmesi 7. madde hükümleri çerçevesinde kullanılmamış olması şarttır. Ürün ve/veya ürünlerin orijinal kutusu, orijinal ambalajı, birlikte gönderilen dokümanları ve tüm aksesuarları ile gönderilmesi gerekmektedir. Kullanılmış veya tekrar satılabilirliği bozulmuş ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.

- Orijinal kutusu/ambalajı bozulmuş (örneğin orijinal kutu/ambalajı yırtılmış, farklı bir kutu/ambalaj içerisine konulmuş, kutu/ambalaj üzerine kargo etiketi/gönderi ya da sair bilgiler ayrıca yapıştırılmış ve/veya ambalaj/kutu koli bandı ile bantlanmış veya üzerine yazı yazılmış koli/ambalajlı ürünler), ekonomik değerini/tekrar satılabilme özelliğini kaybetmiş, bir kez dahi olsa kullanılmış, herhangi bir şekilde kullanıcı hatası ile (düşme, çarpma, yırtılma vb.) hasar görmüş, herhangi bir şekilde tarafımızdan kaynaklanmayan nedenler ile başka bir müşteri tarafından satın alınamayacak durumda olan vb. ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.

İade Gönderimi:

- İade talebinin olumlu sonuçlanması halinde, tarafınıza sağlanacak Kargo İade kodunu kullanarak anlaşmalı kargo şirketi ile ücretsiz gönderim gerçekleştirilebilirsiniz. Anlaşmalı kargo şirketi dışındaki firmalar ile yapılan gönderilerde ödeme sizin tarafından yapılmış olmalıdır. Aksi halde gönderi teslim alınmaz. Cayma hakkı bildirimini tarafımıza yönelttiğiniz tarihten itibaren 10 (on) gün içinde satın almış olduğunuz ürün ve/veya ürünleri tarafımıza göndermekle yükümlü olduğunuzu unutmayınız.

-3.kişiye veya tarafınıza teslim edilen ürünün faturası, (İade edilmek istenen ürünün faturası kurumsal ise, iade ederken kurumun düzenlemiş olduğu iade faturası ile birlikte gönderilmesi gerekmektedir. Faturası kurumlar adına düzenlenen sipariş iadeleri İADE FATURASI kesilmediği takdirde tamamlanamayacaktır.), ürünün tarafımıza gönderildiğine ilişkin kargo teslim tutanağı örneği ve iade formu gönderiye eklenmelidir.

-Ürünler size hediye olarak gelmişse, ürünler için Değişim Koşulları ve Süresi’ne uygun olmak kaydı ile, Sevk İrsaliyesi ile de değişim gerçekleştirebilirsiniz.

İade Durumunda Geri Ödeme:

-Cayma bildiriminin tarafımıza ulaşmasından itibaren en geç 10 (on) günlük süre içerisinde toplam bedeli tarafınıza iade edilir.

- Kredi kartı ile yaptığınız ödemelerde, Ürün Bedeli, siparişinizin iptal edilmesinden sonra 10 (on) gün içerisinde ilgili bankaya iade edilir. Bu tutarın bankaya iadesinden sonra hesaplarınıza yansıması banka işlem süreci ile ilgili olduğundan, olası gecikmeler için tarafımızca herhangi bir şekilde müdahalede bulunulması mümkün değildir ve söz konusu tutarın banka tarafından hesabınıza yansıtılması ortalama 2 ila 3 haftayı bulabilecektir.

- Kredi kartı ile taksitli / vadeli yapılan ödemelerde, bankanın ilgili uygulamaya ilişkin kuralları geçerli olacaktır ve iade de banka tarafından taksitli/vadeli olarak yapılabilecektir.

- Ödemeyi kredi kartı dışında bir ödeme yöntemiyle gerçekleştirdiyseniz, bedel iadesinde ödeme yöntemini sağlayan aracı firmadan kaynaklanan nedenlerle gecikme olması halinde, bu gecikmeden tarafımız sorumlu olmayacaktır.

Sipariş İptali:

-Siparişinizi oluşturmanızın ardından, aynı gün içerisinde sipariş iptali yapabilirsiniz.

-Bunun için 0850 360 26 44 numaralı telefondan / Whatsapp hattından bizimle iletişime geçebilir ve iptal talebinizi iletebilirsiniz.

-Siparişinizin iptal edilebilmesi için, talep ettiğiniz ürün/ürünlerin depomuzdan toplanmaya başlamamış olması gerekmektedir. Toplanma süreci başladıktan sonra iptal işlemi yapılamamaktadır. Ancak bu durumda, kargo tarafından size getirilen siparişi teslim almamanız veya teslim alarak İade Süreci başlatmanız mümkündür.

-Ücret iadeniz, sipariş durumunuz sistemimizde "İptal Edildi” olarak göründüğünde, 24 saat içinde gerçekleştirilmektedir. Ancak ücret iadesinin ödeme yaptığınız kartınıza yansıması bankadan bankaya değişmekte ve birkaç gün sürebilmektedir. Detaylı takibi bankanızdan yapabilirsiniz.


 

IdeaSoft® | Akıllı E-Ticaret paketleri ile hazırlanmıştır.