ÖN BİLGİLENDİRME FORMU

 

ÖN BİLGİLENDİRME FORMU

1.KONU

İşbu Satış Sözleşmesi Ön Bilgilendirme Formu’nun konusu, SATICI'nın, SİPARİŞ VEREN/ALICI'ya satışını yaptığı, aşağıda nitelikleri ve satış fiyatı belirtilen ürün/ürünlerin satışı ve teslimi ile ilgili olarak 6502 sayılı Tüketicilerin Korunması Hakkındaki Kanun - Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği (RG:27.11.2014/29188) hükümleri gereğince tarafların hak ve yükümlülüklerini kapsamaktadır.

İşbu Ön Bilgilendirme Formu’nu kabul etmekle ALICI, sözleşme konusu siparişi onayladığı takdirde sipariş konusu bedeli ve varsa kargo ücreti, vergi gibi belirtilen ek ücretleri ödeme yükümlülüğü altına gireceğini ve bu konuda bilgilendirildiğini peşinen kabul eder.

 

2. SATICI BİLGİLERİ

Unvan: Banamii İç ve Dış Ticaret Limited Şirketi

Adres: Esentepe Mahallesi Harman 1 Sokak Duran İş Merkezi

4/8 Şişli 34394 İstanbul

Telefon: 0(850) 360 26 44

Faks:

E-posta: info@holamii.com.tr

 

3. ALICI BİLGİLERİ

Ad-Soy Ad/Unvan:

Teslimat Adresi:

Telefon:

E-posta/Kullanıcı Adı:

 

4. SÖZLEŞME KONUSU ÜRÜN/ÜRÜNLER BİLGİLERİ

4.1 Malın / Ürün / Ürünlerin temel özellikleri (türü, miktarı, marka/modeli, rengi, adedi) SATICI’ya ait internet sitesinde yer almaktadır.

4.2 Listelenen ve sitede ilan edilen fiyatlar satış fiyatıdır. İlan edilen fiyatlar ve vaatler güncelleme yapılana ve değiştirilene kadar geçerlidir. Süreli olarak ilan edilen fiyatlar ise belirtilen süre sonuna kadar geçerlidir.

4.3 Sözleşme konusu Mal / Ürün / Ürünlerin tüm vergiler dâhil satış fiyatı aşağıdaki tabloda gösterilmiştir.

 

 

 

 

 

ÜRÜN ADI

ADET

TAKSİT

TOPLAM TUTAR

 

 

 

 

 

 

 

 

KDV

 

 

 

KARGO

 

 

 

GENEL TOPLAM

 

 

 

 

Kargo Tutarı:

Ödeme Şekli ve Planı:

Ödenmiş Toplam Tutar:

Teslimat Adresi:

Fatura Adresi:

Sipariş Tarihi:

 

5. GENEL HÜKÜMLER

5.1 ALICI, SATICI’ya ait internet sitesinde sözleşme konusu ürünün temel nitelikleri, satış fiyatı ve ödeme şekli ile teslimata ilişkin ön bilgileri okuyup, bilgi sahibi olduğunu, elektronik ortamda gerekli teyidi verdiğini kabul, beyan ve taahhüt eder. ALICI’nın; Ön Bilgilendirmeyi elektronik ortamda teyit etmesi, mesafeli satış sözleşmesinin kurulmasından evvel, SATICI tarafından ALICI'ya verilmesi gereken adresi, siparişi verilen ürünlere ait temel özellikleri, ürünlerin vergiler dâhil fiyatını, ödeme ve teslimat bilgilerini de doğru ve eksiksiz olarak edindiğini kabul, beyan ve taahhüt eder.

5.2 Sözleşme konusu her bir ürün, 30 günlük yasal süreyi aşmamak kaydı ile, ALICI'nın yerleşim yeri uzaklığına bağlı olarak internet sitesindeki ön bilgiler kısmında belirtilen süre zarfında ALICI veya ALICI’nın gösterdiği adresteki kişi ve/veya kuruluşa teslim edilir. Bu süre içinde ürünün ALICI’ya teslim edilememesi durumunda, ALICI’nın sözleşmeyi feshetme hakkı saklıdır.

5.3 Sözleşme konusu ürün, ALICI'dan başka bir kişi/kuruluşa teslim edilecek ise, teslim edilecek kişi/kuruluşun teslimatı kabul etmemesinden SATICI sorumlu tutulamaz.

5.4 SATICI, sözleşme konusu ürünü eksiksiz, siparişte belirtilen niteliklere uygun ve varsa garanti belgeleri, kullanım kılavuzları ile teslim etmeyi, her türlü ayıptan arî olarak yasal mevzuat gereklerine sağlam, standartlara uygun bir şekilde işin gereği olan bilgi ve belgeler ile işi doğruluk ve dürüstlük esasları dâhilinde ifa etmeyi, hizmet kalitesini koruyup yükseltmeyi, işin ifası sırasında gerekli dikkat ve özeni göstermeyi, ihtiyat ve öngörü ile hareket etmeyi kabul, beyan ve taahhüt eder.

5.5 Mal/Hizmet’in teslimat masrafları ALICI'ya aittir ve siparişine ilişkin faturasına "Kargo Hizmet Bedeli” adı altında yansıtılacaktır. SATICI, web sitesinde teslimat ücretinin kendisince karşılanacağını beyan etmişse, teslimat masrafları SATICI’ya ait olacaktır.

5.6 SATICI, sözleşmeden doğan ifa yükümlülüğünün süresi dolmadan, ALICI’yı bilgilendirmek ve açıkça onayını almak suretiyle eşit kalite ve fiyatta farklı bir ürün tedarik edebilir.

5.7 SATICI, sipariş konusu ürün veya hizmetin yerine getirilmesinin imkânsızlaşması halinde sözleşme konusu yükümlülüklerini yerine getiremezse, bu durumu, öğrendiği tarihten itibaren 3 (üç) gün içinde yazılı olarak tüketiciye bildireceğini ve toplam bedeli ALICI’ya iade edeceğini kabul, beyan ve taahhüt eder.

5.8 ALICI, sözleşme konusu ürünün teslimatı için işbu Ön Bilgilendirme Formu’nu elektronik ortamda teyit edeceğini, herhangi bir nedenle sözleşme konusu ürün bedelinin ödenmemesi ve/veya banka kayıtlarında iptal edilmesi halinde, SATICI’nın sözleşme konusu ürünü teslim yükümlülüğünün sona ereceğini kabul, beyan ve taahhüt eder.

5.9 Ürün’ün tesliminden sonra ALICI'ya ait kredi kartının ALICI'nın kusurundan kaynaklanmayan bir şekilde yetkisiz kişilerce haksız veya hukuka aykırı olarak kullanılması nedeni ile ilgili banka veya finans kuruluşun ürün bedelini SATICI'ya ödememesi halinde, ALICI'nın kendisine teslim edilmiş olması kaydıyla ürünün 3 (üç) gün içinde SATICI'ya gönderilmesi zorunludur. Bu durumda nakliye giderleri SATICI’nın anlaşmalı olduğu Kargo firması ile gönderim yapıldığı takdirde SATICI’ya aittir. Anlaşmalı kargo şirketi dışındaki kargo firmaları ile gönderim yapılması durumunda nakliye gideri ALICI’ya ait olacaktır.

5.10 SATICI’nın Ürün’ü teslim etmesi, mücbir sebepler veya nakliyeyi engelleyen hava muhalefeti, ulaşımın kesilmesi gibi olağanüstü durumlar nedeni ile imkansız hale gelir ya da Site herhangi bir sebeple kapalı kalır ise, SATICI bu durumu teslim süresi içerisinde ALICI’ya bildirmekle yükümlüdür. Bu takdirde ALICI siparişin iptal edilmesini, sözleşme konusu ürünün varsa emsali ile değiştirilmesini ve/veya teslimat süresinin engelleyici durumun ortadan kalkmasına kadar ertelenmesi haklarından birini kullanabilir. ALICI, siparişin iptalini isterse, SATICI Ürün Bedeli’ni, bildirim tarihinden itibaren 10 gün içerisinde ALICI’ya iade etmekle yükümlüdür.

5.11 ALICI tarafından siparişin iptal edilmesi halinde, ALICI’nın nakit ile yaptığı ödemelerde, ürün bedeli 10 (on) gün içinde kendisine nakden ve defaten ödenir. ALICI’nın kredi kartı ile yaptığı ödemelerde ise, ürün tutarı, siparişin ALICI tarafından iptal edilmesinden sonra 10 (on) gün içerisinde ilgili bankaya iade edilir. ALICI, SATICI tarafından kredi kartına iade edilen tutarın banka tarafından ALICI hesabına yansıtılmasına ilişkin ortalama sürecin 2 ile 3 haftayı bulabileceğini, bu tutarın bankaya iadesinden sonra ALICI’nın hesaplarına yansıması halinin tamamen banka işlem süreci ile ilgili olduğundan, ALICI, olası gecikmeler için SATICI’yı sorumlu tutamayacağını kabul, beyan ve taahhüt eder.

 

6. FATURA BİLGİLERİ

Ad-Soyad/Unvan:

Adres:

Telefon:

E-posta/Kullanıcı Adı:

Fatura Teslim: Fatura, sipariş teslimatı sırasında fatura adresine sipariş ile birlikte

teslim edilecektir.

 

7. CAYMA HAKKI VE İADE-İPTAL PROSEDÜRÜ

7.1- SATICI, ALICI’nın hiçbir hukuki ve cezai sorumluluk üstlenmeksizin ve hiçbir gerekçe göstermeksizin, Ürün’ü teslim aldığı tarihten itibaren 14 (on dört) gün içerisinde Ürün’ü SATICI’ya iade etmek şartıyla, Sözleşme’den cayma hakkının var olduğunu, kabul, beyan ve taahhüt eder.

7.2- Cayma hakkının kullanılması için, bu süre içinde SATICI'ya faks, e-posta veya telefon ile bildirimde bulunulması ve ürünün 7 ve 8. madde hükümleri çerçevesinde kullanılmamış olması şarttır. Bu hakkın kullanılması halinde, 3. kişiye veya ALICI'ya teslim edilen ürünün SATICI'ya gönderildiğine ilişkin kargo teslim tutanağı örneği, iade formu ve fatura aslının iadesi zorunludur.

Bu belgelerin ulaşmasını takip eden 10 (on) gün içinde ürün bedeli ALICI'ya iade edilir. Fatura aslı gönderilmez ise KDV ve varsa sair yasal yükümlülükler iade edilemez.

7.3- Yurtiçi gönderimlerde, cayma hakkının kullanımından kaynaklanan masraflar ürünün SATICI’nın anlaşmalı olduğu anlaşmalı kargo firması ile gönderilmesi halinde SATICI’ya aittir.

7.4- ALICI’nın kredi kartı ile yaptığı ödemelerde, Ürün Bedeli, siparişin ALICI tarafından iptal edilmesinden sonra 10 (on) gün içerisinde ilgili bankaya iade edilir.

Bu tutarın bankaya iadesinden sonra ALICI hesaplarına yansıması banka işlem süreci ile ilgili olduğundan, ALICI, olası gecikmeler için SATICI’nın herhangi bir şekilde müdahalede bulunmasının mümkün olamayacağını ve SATICI tarafından kredi kartına iade edilen tutarın banka tarafından ALICI hesabına yansıtılmasının ortalama 2 ila 3 haftayı bulabileceğini şimdiden kabul etmektedir.

Kredi kartı ile taksitli / vadeli yapılan ödemelerde, bankanın ilgili uygulamaya ilişkin kuralları geçerli olacaktır ve iade de banka tarafından taksitli/vadeli olarak yapılabilecektir.

Cayma hakkını kullanan ALICI, ödemeyi kredi kartı ile ödeme dışında bir ödeme yöntemiyle gerçekleştirdiyse, bedel iadesinde ödeme yöntemini sağlayan aracı firmadan kaynaklanan nedenlerle gecikme olması halinde, bu gecikmeden SATICI’yı sorumlu tutulmaz.

7.5- ALICI’nın, Sözleşme konusu Mal/Hizmet’i teslim almadan önce muayene ederek tahrip olmuş, kırık, ambalajı yırtılmış vb. hasarlı ve ayıplı Mal/Hizmeti kargo şirketinden teslim alması halinde sorumluluk tamamen kendisine aittir. ALICI tarafından kargo şirketi görevlisinden teslim alınan Mal/Hizmet’in hasarsız ve sağlam olduğu kabul edilecektir. Paket ALICI tarafından teslim alındıktan sonra teslimatçı firmanın da görevini layıkıyla yaptığı kabul edilmiş sayılır.

·Kargonuzu teslim alırken, paketleri teslim sırasında açıp kontrol ediniz. Kontrol sırasında bazı ürünlerin eksik, yanlış veya hasarlı olması durumunda ürünü teslim almayınız. Kargo yetkilisinden ‘hasar tespit tutanağı hazırlamasını talep ediniz.

·Teslimatçı firma paketin hasarlı olmadığını düşünüyorsa; görevlinin yanında paketin açılarak ürünlerin hasarsız teslim edildiğini kontrol ettirme ve durumun yine bir tutanakla tespit edilmesini isteme hakkınız vardır. Kargo görevlisinin hazırlayacağı tutanak ile birlikte hasarlı ürünü tarafımıza geri gönderebilir, ürününüzün değişimini ya da iadesini isteyebilirsiniz. İade edilen ürünün tarafımıza ulaşmasıyla birlikte iade süreci başlatılır. Kargo tutanağı olmayan kırık ya da hasarlı ürünün iadesi ya da değişimi talep edilemez.

·Kargo yetkilisi şahitliğinde, ilk teslim anında hazırlanan tutanaklar eksik veya hasarın sorumlusunun ortaya çıkarılması için çok önemlidir. Kargoyu teslim aldıktan sonra yapacağınız eksik/hasar bildirimleri, tutanak olmadığından incelemeye bağlı olarak reddedilebilir.

·Paket kabul edilmemiş ve tutanak tutulmuş ise; durum, tutanağın sizde kalan kopyasıyla birlikte en kısa zamanda destek@holmii.com.tr e-posta adresine bildirilmelidir. En kısa sürede yeni ve sağlıklı bir teslimatın gerçekleşmesi sağlanacaktır.

7.6-Hasarlı/Ayıplı ürünün ulaşmasını takip eden 10 (on) gün içinde SATICI, talebi değerlendirir ve haklı bulunan talepler için taahhüt edilen ürünün yenisini gönderir veya tercihe göre para iadesini gerçekleştirir, haklı görülmeyen taleplerde de ürünün kendisini ALICI’ya gönderir. Ayıplı mal değişim işlemlerinde tüm taşıma masrafları SATICI’ya aittir. Teslimden sonra ürünün özenle korunması borcu, ALICI’ya aittir.

7.7-Ürün’deki ayıbın giderilmesi veya Ürün’ün tekrar temin edilmesi/gönderilmesi, SATICI için büyük oranda güçlük yaratıyorsa, ALICI bu hakları kullanamaz.

 

7.8-Ürünün ancak kullanım sırasında fark edilebilecek bir ayıbının olduğunun anlaşılması halinde, ALICI teslim tarihinden itibaren 30 (otuz) gün içinde ürünün taahhüt edilen sağlam bir ürünle değiştirilmesi veya para iadesi hakkını kullanabilir. Ayıplı mal değişim hakkının kullanılması için aynı süre içinde SATICI’ya faks, e-posta veya telefon ile bildirimde bulunulması şarttır. Bu hakkın kullanılması halinde, 3. kişiye veya ALICI’ya teslim edilen ürün ve ürüne ilişkin fatura aslının, arka yüzünde yer alan iade bilgi formu doldurulmuş halde, iadesi zorunludur.

 

7.9-ALICI, söz konusu Ürün’ün kendisine gönderilmesinden itibaren 30 (otuz) gün içinde, SATICI’ya herhangi bir ayıp/eksiklik bildiriminde bulunmazsa, Ürün’ün kendisine eksiksiz/ayıpsız olarak gönderildiğini kabul etmiş olacaktır.

 

7.10-İade talepleri, belirtilen yasal süre içinde, www.holamii.com.tr üzerindeki Üye Girişi – Siparişlerim bölümünde yer alan "İade Formu” doldurularak ya da Üye olmadan gerçekleştirilen siparişlerde 0850 260 26 44 numaralı telefondan/Whatsapp hattından veya destek@holamii.com.tr adresi üzerinden e-posta yoluyla gerçekleştirilebilir.

 

7.11-İade talebi, ilgili ekip tarafından, "Mesafeli Satış Sözleşmesi” Madde 6’daki "Cayma Hakkı ve İade İptal Prosedürü” ve Madde 7’deki "Cayma Hakkı Kullanılamayacak Ürünler” kapsamında mümkün olan en hızlı ve doğru şekilde değerlendirilir ve sonuca bağlanır.

 

7.12-İade talebinin olumlu sonuçlanması halinde, ALICI’ya sağlanacak Kargo İade kodunu kullanarak anlaşmalı kargo şirketi ile ücretsiz gönderim gerçekleştirilebilir. Anlaşmalı kargo şirketi dışındaki firmalar ile yapılan gönderilerde ödeme ALICI tarafından yapılmış olmalıdır. Aksi halde gönderi teslim alınmaz. ALICI, cayma hakkı bildirimini SATICI’ya yönelttiği tarihten itibaren 10 (on) gün içinde malı SATICI’ya göndermekle yükümlüdür.

 

7.13-İade durumlarında, ürün ve/veya ürünlerin, 7 ve 8. madde hükümleri çerçevesinde kullanılmamış olması şarttır. Ürün ve/veya ürünlerin orijinal kutusu, orijinal ambalajı, birlikte gönderilen dokümanları ve tüm aksesuarları ile gönderilmesi gerekmektedir. Kullanılmış veya tekrar satılabilirliği bozulmuş ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.

 

7.14-Orjinal kutusu/ambalajı bozulmuş (örneğin orjinal kutu/ambalajı yırtılmış, farklı bir kutu/ambalaj içerisine konulmuş, kutu/ambalaj üzerine kargo etiketi/gönderi ya da sair bilgiler ayrıca yapıştırılmış ve/veya ambalaj/kutu koli bandı ile bantlanmış veya üzerine yazı yazılmış koli/ambalajlı ürünler), ekonomik değerini/tekrar satılabilme özelliğini kaybetmiş, bir kez dahi olsa kullanılmış, herhangi bir şekilde Kullanıcı hatası ile (düşme, çarpma, yırtılma vb.) hasar görmüş, herhangi bir şekilde SATICI’dan kaynaklanmayan nedenler ile başka bir müşteri tarafından satın alınamayacak durumda olan vb. ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.

 

7.15-İade talebi olumlu karşılansa da, ürün ve/veya ürünler SATICI’ya ulaştığı anda, iade koşullarına aykırı bir durum ile karşılaşılması halinde, iade onayı iptal edilir ve ürün ve/veya ürünler anlaşmalı kargo şirketi ile Alıcı Ödemeli olarak ALICI’ya geri gönderilir.

 

7.16-İade talebinin incelenip onaylanması durumunda, ürün ücreti 10 (on) gün içerisinde ALICI’nın ödeme yaptığı yöntemle iade edilir. Bu süre, SATICI’nın iade edilen ürün ve/veya ürünleri teslim almasıyla başlar.

 

8. CAYMA HAKKI KULLANILAMAYACAK ÜRÜNLER

8.1 Fiyatı finansal piyasalardaki dalgalanmalara bağlı olarak değişen ve satıcı veya sağlayıcının kontrolünde olmayan mal veya hizmetler

8.2 Tüketicinin istekleri veya kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan mallar

8.3 Çabuk bozulabilen veya son kullanma tarihi geçebilecek mallar

8.4 Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan mallardan; iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayanlar (kozmetik ve kişisel bakım ürünleri, kulak içi veya kulak üstü kulaklıklar, mayo, bikini, iç giyim ürünleri, takı ve parfümler)

8.5 Tesliminden sonra başka ürünlerle karışan ve doğası gereği ayrıştırılması mümkün olmayan mallar

8.6 Malın tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olması halinde maddi ortamda sunulan kitap, dijital içerik ve bilgisayar sarf malzemelerine, veri kaydedebilme ve veri depolama cihazları ve kırtasiye sarf malzemeleri

8.7 Abonelik sözleşmesi kapsamında sağlananlar dışında, gazete ve dergi gibi süreli yayınlar

8.8 Belirli bir tarihte veya dönemde yapılması gereken, konaklama, eşya taşıma, araba kiralama, yiyecek-içecek tedariki ve eğlence veya dinlenme amacıyla yapılan boş zamanın değerlendirilmesine ilişkin hizmetler

8.9 Elektronik ortamda anında ifa edilen hizmetler veya tüketiciye anında teslim edilen gayrimaddi mallar

8.10 Cayma hakkı süresi sona ermeden önce, tüketicinin onayı ile ifasına başlanan hizmetler

 

9. YETKİLİ MAHKEMELER

İşbu sözleşmeden kaynaklanabilecek ihtilaflarda, Ticaret Bakanlığınca her yıl Aralık ayında ilan edilen değere kadar ALICI’nın malı satın aldığı veya ikametgahının bulunduğu yerdeki Tüketici Hakem Heyetleri; söz konusu değeri aşan ihtilaflar ile ilgili olarak ise ALICI’nın veya SATICI’nın yerleşim yerindeki Tüketici Mahkemeleri; bulunmayan yerlerde ALICI’nın veya SATICI’nın yerleşim yerindeki Asliye Hukuk Mahkemeleri yetkilidir.

 

SATICI: BANAMİİ İÇ VE DIŞ TİCARET LİMİTED ŞİRKETİ

ALICI:

 

TARİH:


IdeaSoft® | Akıllı E-Ticaret paketleri ile hazırlanmıştır.